Számoljuk fel együtt a tévhiteket a Facebook hirdetésekkel kapcsolatban,
és szerezzünk TÖBB FOGLALÁST a szalonodba!
5 éves szépségipari marketing tapasztalattal segítek nagyobb forgalmat és több bevételt elérni szalontulajdonosoknak és székbérletes egyéni vállalkozóknak
Szépségipari szakemberként Te is több vendéget szeretnél, ám…
...hiába posztolsz rendszeresen Facebookon, Instán, TikTokon,
semmi sem történik?
...csak a pénzedet szórtad az ablakon posztok kiemelésével?
...hiába hallgattál már számtalan marketing tanácsot, több foglalásod egyikkel sem lett?
Nem kell több pénzt és időt fecsérelned eredmények nélkül!
Hirdetéseimmel azokat a vendégeket érheted el, akiket érdekel is a szolgáltatásod.
A jó hír, hogy NEM KELL marketingesnek lenned ehhez!
5 éves szépségipari marketing tapasztalatommal elkészítem Neked a hirdetéseket, felépítem a kampányt és futtatom is a Facebookon és Instagramon.
Neked közben csak a vendégeiddel kell törődnöd.
Ha azt gondolod, hogy a hirdetések nem működnek, akkor gondolj bele…
…te sem mész azonnal másik körmöshöz vagy fodrászhoz, ha látsz egy jó hirdetést.
De!
Ha nem vagy megelégedve vele, vagy ünnep előtt már nincs szabad hely, vagy túl sokat kér ugyan azért a munkáért, új szolgáltató után nézel.
A jó hirdetés hónapokkal később is eszedbe fog jutni.
Szolgáltatást ritkán veszenk igénybe az emberek hirtelen ötletből…
…amikor egy új vendég időpontot foglal Hozzád, az ritkán történik véletlenül.
Valamivel felkeltetted az érdeklődését, megnézte az oldaladat, elolvasta a véleményeket, összehasonlította a munkádat és árakat másokéval.
A jó hirdetés a CÉLCSOPORTODNAK JELENIK MEG, akik érdeklődnek a szolgáltatás iránt és ott is élnek a szalon környékén.
A jó hirdetés FELKELTI AZ ÉRDEKLŐDÉST az emberekben, mint a Sport szelet reklám.
A jó hirdetés EMLÉKEZETES MARAD és akkor fog eszébe jutni a vendégeknek, amikor arra szükségük lesz.
A marketingre, hirdetésekre fordított pénz egy OKOS befektetés…
…de, ha belegondolsz, a posztolás is egy befektetés, csak ott az idődet fekteted be, ugyanazért: több foglalás eléréséhez.
A posztok úgy működnek, mint ha bekötött szemmel próbálnál eltalálni egy céltáblát. Vagy el sem jut a lehetséges vendégekhez vagy olyanokhoz jut el, akik távol élnek a szalonodtól.
A hirdetések területi és demográfiai célzása biztosítja, hogy az ajánlatodat azok lássák, akik tényleg a vendégeid lehetnek.
És, ha jól csinálod (tehát velem ; ), NEM KERÜL SOKBA!
Te melyiket választod inkább a céltalan posztolást vagy a célzott hirdetéseket?
Teljesen érthető, ha az első gondolatod az, hogy „ez biztos drága lesz.” Gyakran látni irreális árakat hirdetések készítésére…
…de én nem luxusszolgáltatást kínálok. Olyan árakon dolgozom, amit egy vagy két átlagos szolgáltatásod árából is ki tudsz fizetni – és nem kell hozzá új vendég sem, hogy megtérüljön.
Az én célom is az, hogy TÖBB VENDÉGED LEGYEN, hogy elégedett legyél a munkámmal.
Hiszen rám is igaz, hogy új ügyfelet szerezni drágább, mint megtartani a régit!
Egy hirdetés akkor igazán eredményes, ha jól meghatározott célt szolgál
új vállalkozás ismertségének növelése,
új szolgáltatás bevezetése,
időszakos ajánlat népszerűsítése.
Minden cél más, ezért a hirdetéseket is ehhez igazítom.
Így épül fel egy hirdetési kampány nálam
2–4 hirdetést készítek képekkel vagy videókkal
2–3 szöveget, címet és leírást írok hozzá
beállítom a területi és demográfiai célzást
feltöltöm a Metába és futtatom a hirdetéseket
rendszeresen tájékoztatlak az eredményekről.
Hogy a hirdetésekből hova kerüljenek az érdeklődők, közösen beszéljük meg. Lehet telefonhívás, érdeklődő űrlap, üzenetküldés, honlapod…
Ha szeretnéd még eredményesebbé tenni a kampányt…
a hirdetésekhez landing oldalt is készíthetek.
Segít meggyőzni az érdeklődőket
Több információt tudsz adni
Időt hagysz nekik a döntésre.
A tapasztalat az, hogy a landing oldalra később is ellátogatnak az emberek, amikor időszerű számukra a szolgáltatás. Ráadásul, későbbi hirdetési kampányban is újra használható.
Hirdetési költségkeret: rugalmas
Általában ezeket javaslom:
Rövid kampányra 20-25.000 Ft (10-14 nap)
Folyamatos hirdetésnél napi 1.000-2.000 Ft (14 nap <).
A keretet te határozod meg, és mindig a céljaidhoz igazodik, hogy a legjobb eredményeket érjük el.
Az elmúlt 5 év alatt nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam a hirdetéseimmel kapcsolatban…
ezért biztos vagyok benne, hogy Te is elégedett leszel! ❤️❤️
Néhány kiemelt partnerem…
A hirdetéseket úgy készítem el, hogy a legtöbb érdeklődőt hozza, és már egy vagy két vendég foglalásából megtérül az ára!
Ez azt jelenti, hogy…
★ Egy egyszerű hirdetési kampányt általában 25.000 Ft-ért készítek el.
★ Ha többször is használható landing oldalt is kérsz hozzá, azzal együtt 50.000 Ft.
Ez tulajdonképpnen 2 pillaépítés vagy egy szemöldöktetoválás ára, és messze a szokásos marketing árak alatt van.
Magyarán, 3 új pillaépítéssel vagy 2 szemöldöktetoválással már megtérült a befektetésed!
El kell döntened, hogy
ESÉLYT ADSZ-E A VÁLLALKOZÁSODNAK A FEJLŐDÉSRE
vagy továbbra is inkább…
Arról dönts, hogy elég nyitott vagy-e a változtatásra és növekedésre.
Ha még nem állsz készen arra, hogy több profitot termelj, nyugotan zárd be ezt az oldalt.