Számoljuk fel együtt a tévhiteket a Facebook hirdetésekkel kapcsolatban,
és szerezzünk TÖBB FOGLALÁST a szalonodba!

5 éves szépségipari marketing tapasztalattal segítek nagyobb forgalmat és több bevételt elérni szalontulajdonosoknak és székbérletes egyéni vállalkozóknak

Szépségipari szakemberként Te is több vendéget szeretnél, ám…

Facebook és Instagram hirdetések készítése szépségipari vállalkozóknak0

...hiába posztolsz rendszeresen Facebookon, Instán, TikTokon,
semmi sem történik?

Facebook és Instagram hirdetések készítése szépségipari szolgáltatóknak

...csak a pénzedet szórtad az ablakon posztok kiemelésével?

...hiába hallgattál már számtalan marketing tanácsot, több foglalásod egyikkel sem lett?

Nem kell több pénzt és időt fecsérelned eredmények nélkül!
Hirdetéseimmel azokat a vendégeket érheted el, akiket érdekel is a szolgáltatásod.

A jó hír, hogy NEM KELL marketingesnek lenned ehhez!

5 éves szépségipari marketing tapasztalatommal elkészítem Neked a hirdetéseket, felépítem a kampányt és futtatom is a Facebookon és Instagramon.

Neked közben csak a vendégeiddel kell törődnöd.

Ha azt gondolod, hogy a hirdetések nem működnek, akkor gondolj bele…

…te sem mész azonnal másik körmöshöz vagy fodrászhoz, ha látsz egy jó hirdetést.

De!

Ha nem vagy megelégedve vele, vagy ünnep előtt már nincs szabad hely, vagy túl sokat kér ugyan azért a munkáért, új szolgáltató után nézel.

A jó hirdetés hónapokkal később is eszedbe fog jutni.

Szolgáltatást ritkán veszenk igénybe az emberek hirtelen ötletből…

…amikor egy új vendég időpontot foglal Hozzád, az ritkán történik véletlenül.

Valamivel felkeltetted az érdeklődését, megnézte az oldaladat, elolvasta a véleményeket, összehasonlította a munkádat és árakat másokéval.

A jó hirdetés a CÉLCSOPORTODNAK JELENIK MEG, akik érdeklődnek a szolgáltatás iránt és ott is élnek a szalon környékén.

A jó hirdetés FELKELTI AZ ÉRDEKLŐDÉST az emberekben, mint a Sport szelet reklám.

A jó hirdetés EMLÉKEZETES MARAD és akkor fog eszébe jutni a vendégeknek, amikor arra szükségük lesz.

A marketingre, hirdetésekre fordított pénz egy OKOS befektetés…

…de, ha belegondolsz, a posztolás is egy befektetés, csak ott az idődet fekteted be, ugyanazért: több foglalás eléréséhez.

A posztok úgy működnek, mint ha bekötött szemmel próbálnál eltalálni egy céltáblát. Vagy el sem jut a lehetséges vendégekhez vagy olyanokhoz jut el, akik távol élnek a szalonodtól.

A hirdetések területi és demográfiai célzása biztosítja, hogy az ajánlatodat azok lássák, akik tényleg a vendégeid lehetnek.

És, ha jól csinálod (tehát velem ; ), NEM KERÜL SOKBA!

Te melyiket választod inkább a céltalan posztolást vagy a célzott hirdetéseket?

Teljesen érthető, ha az első gondolatod az, hogy „ez biztos drága lesz.” Gyakran látni irreális árakat hirdetések készítésére…

…de én nem luxusszolgáltatást kínálok. Olyan árakon dolgozom, amit egy vagy két átlagos szolgáltatásod árából is ki tudsz fizetni – és nem kell hozzá új vendég sem, hogy megtérüljön.

Az én célom is az, hogy TÖBB VENDÉGED LEGYEN, hogy elégedett legyél a munkámmal.

Hiszen rám is igaz, hogy új ügyfelet szerezni drágább, mint megtartani a régit!

Facebook hirdetés készítés szépségipari vállalkozóknak

Egy hirdetés akkor igazán eredményes, ha jól meghatározott célt szolgál

  • új vállalkozás ismertségének növelése,

  • új szolgáltatás bevezetése,

  • időszakos ajánlat népszerűsítése.

Minden cél más, ezért a hirdetéseket is ehhez igazítom.

Így épül fel egy hirdetési kampány nálam

  • 2–4 hirdetést készítek képekkel vagy videókkal

  • 2–3 szöveget, címet és leírást írok hozzá

  • beállítom a területi és demográfiai célzást

  • feltöltöm a Metába és futtatom a hirdetéseket

  • rendszeresen tájékoztatlak az eredményekről.

Hogy a hirdetésekből hova kerüljenek az érdeklődők, közösen beszéljük meg. Lehet telefonhívás, érdeklődő űrlap, üzenetküldés, honlapod…

Ha szeretnéd még eredményesebbé tenni a kampányt…

a hirdetésekhez landing oldalt is készíthetek.

  • Segít meggyőzni az érdeklődőket

  • Több információt tudsz adni

  • Időt hagysz nekik a döntésre.

A tapasztalat az, hogy a landing oldalra később is ellátogatnak az emberek, amikor időszerű számukra a szolgáltatás. Ráadásul, későbbi hirdetési kampányban is újra használható.

Hirdetési költségkeret: rugalmas

Általában ezeket javaslom:

  • Rövid kampányra 20-25.000 Ft (10-14 nap)

  • Folyamatos hirdetésnél napi 1.000-2.000 Ft (14 nap <).

A keretet te határozod meg, és mindig a céljaidhoz igazodik, hogy a legjobb eredményeket érjük el.

★★★★★ Erika
Kicsit féltem, hogy mennyire lesz eredményes a kampány, de végül meggyőztek a számok. Örülök, hogy végre nem nekem kell bajlódnom a hirdetésekkel.
★★★★★ Patrícia
Korábban magamnak készítettem a hirdetéseket, de nem voltak valami jók. A kreatívok meggyőztek engem Sándor hozzáértéséről.

Az elmúlt 5 év alatt nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam a hirdetéseimmel kapcsolatban…

ezért biztos vagyok benne, hogy Te is elégedett leszel! ❤️❤️

Néhány kiemelt partnerem…

A hirdetéseket úgy készítem el, hogy a legtöbb érdeklődőt hozza, és már egy vagy két vendég foglalásából megtérül az ára!

Ez azt jelenti, hogy… 

★ Egy egyszerű hirdetési kampányt általában 25.000 Ft-ért készítek el.

★ Ha többször is használható landing oldalt is kérsz hozzá, azzal együtt 50.000 Ft.

Ez tulajdonképpnen 2 pillaépítés vagy egy szemöldöktetoválás ára, és messze a szokásos marketing árak alatt van.

Magyarán, 3 új pillaépítéssel vagy 2 szemöldöktetoválással már megtérült a befektetésed!

El kell döntened, hogy
ESÉLYT ADSZ-E A VÁLLALKOZÁSODNAK A FEJLŐDÉSRE

vagy továbbra is inkább…

Facebook hirdetés készítés szépségipari vállalkozóknak

Arról dönts, hogy elég nyitott vagy-e a változtatásra és növekedésre.

Ha még nem állsz készen arra, hogy több profitot termelj, nyugotan zárd be ezt az oldalt.

Szalontuning
Adatvédelmi áttekintés

A sütik (cookie-k) olyan kis szöveges fájlok, amelyeket a böngészője helyez el az Ön eszközén, hogy bizonyos információkat tároljon. A tárolt és visszaküldött információk segítségével egy weboldal felismerheti, hogy Ön korábban már belépett és meglátogatta azt az Ön végberendezésén lévő böngésző segítségével. Ezt az információt arra használjuk, hogy a weboldalt az Ön preferenciáinak megfelelően optimálisan rendezzük és jelenítsük meg. Ezen folyamat keretében csak maga a süti azonosítható az Ön eszközén. Személyes adatok tárolására csak az Ön kifejezett hozzájárulását követően kerül sor, vagy ha ez feltétlenül szükséges az általunk nyújtott és az Ön által igénybe vett szolgáltatás használatához.