Szalontuning - Szalonmarketing és fejlesztési tanácsok szépségipari vállalkozóknak, szalonfelszerelés tesztek, leírások

Kapcsolat: +36 20 589 9752

szépségipari szolgáltató vagy és kevés a foglalásod?

Nem hoznak vendégeket a hirdetéseid?
Facebook hirdetéseimmel már 1 hónap alatt több vendéget és magasabb bevétel érhetsz el!

Miért pazarolnád az időd posztolgatásra vagy rosszul működő hirdetésekre, amikor EGYETLEN SZOLGÁLTATÁS ÁRÁBÓL visszanyerheted a hirdetési költségedet?

Facebook hirdetés készítés szépségipari vállalkozóknak

Nem kell hirdetési szakértőnek lenned!
Megtervezem, elkészítem és futtatom a Facebook hirdetéseidet.

Vagy írj levelet: info@szalontuning.hu
Az előzetes Messenger üzenetben átbeszéljük a Facebook hirdetéssel kapcsolatos elképzeléseket és lehetőségeket. Ha tetszik, akkor további egyeztetést folytatunk telefonon keresztül. Megbízás csak a konzultáció után történik, közös megállapodás alapján!

Néhány kiemelt partnerem...

Néhány szépségipari hirdetésem...

Miért hoznak a hirdetéseim 3-5x-ös MEGTÉRÜLÉST?

(Itt van néhány eredmény a hirdetési kampányaim teljesítményéről.)

A hirdetéseim azokat érik el, akik valóban a szolgáltatásaidra vágynak

A fenti hirdetésem 2 hét alatt 6 171 potenciális vendéghez jutott el, 5 632 Ft költséggel. A jól célzott, figyelemfelkeltő kreatívnak köszönhetően 226 érdeklődő vagy vásárló érkezett.

Figyelemfelkeltő képek és profi szövegírás.

A kampányaim átlagosan 2-3x nagyobb átkattintási arányt érnek el, mint általában a hirdetések. Köszönhetően a célzott stratégiának, a kreatív vizuális elemeknek és a figyelemfelkeltő, vásárlásra ösztönző szövegeknek, amelyek hatékonyan érik el a megfelelő közönségeet.

Folyamatos tesztelés és optimalizálás, hogy a lehető legtöbb foglalást hozza

Állandó ügyfeleimnél a hirdetési költség 3-5x megtérült, mert folyamatosan figyelem az eredményeket és finomhangolom a kampányokat.

Vagy írj levelet: info@szalontuning.hu
Az előzetes Messenger üzenetben átbeszéljük a Facebook hirdetéssel kapcsolatos elképzeléseket és lehetőségeket. Ha tetszik, akkor további egyeztetést folytatunk telefonon keresztül. Megbízás csak a konzultáció után történik, közös megállapodás alapján!

A hirdetések akár EGYETLEN SZOLGÁLTATÁS ÁRÁBÓL megtérülhetnek, így nincs vesztenivalód...

Alig várom, hogy megmutathassam,
mennyivel eredményesebbek ezek a hirdetések, mint bármi, amit eddig próbáltál

szaktudás – figyelem – eredményesség

Vagy írj levelet: info@szalontuning.hu
Az előzetes Messenger üzenetben átbeszéljük a Facebook hirdetéssel kapcsolatos elképzeléseket és lehetőségeket. Ha tetszik, akkor további egyeztetést folytatunk telefonon keresztül. Megbízás csak a konzultáció után történik, közös megállapodás alapján!

Gyakori kérdések a hirdetésekkel kapcsolatban

A Facebook kampányok felépítése piramisra hasonlít. Legfelül a kampány áll, ahol a hirdetés célja állítható be. Ilyen célok lehetnek új érdeklődők keresése, ismertség növelése, forgalom irányítása honlapra vagy eseményre és hasonlók.

Egy kampány 1 vagy több hirdetéssorozatot tartalmaz. Az egyes sorozatoknál külön lehet beállítani a célközönséget, a hirdetések ütemezését és a költségkeretet is. Például külön hirdetéssorozatba lehet megcélozni a 18-36 éves nőket és egy másikban a 40-60 év közötti férfiakat, ugyanazon kampányon belül.
Egyszerűbb hirdetések esetén egyetlen hirdetéssorozatot készítek, de olyan szolgáltatásoknál, ahol nők és férfiak is a célcsoport, két sorozat készül. Az egyik a nőket célozza, a másik a férfiakat.
Ennek oka, hogy a hirdetéssorozatok tartalmazzák magukat a hirdetéseket. A nőket célzó hirdetések általában nőket ábrázolnak, a férfiakat célzók pedig férfiakat. A hirdetéseket az alá a hirdetéssorozat alá teszem, amelyik nemre történik a célzás. Így a nőknek csak nőket ábrázoló, férfiaknak csak férfiakat ábrázoló hirdetések jelennek meg.

A hirdetéssorozatok tartalmazzák a hirdetéseket, amelyből 1 vagy több is lehet egy sorozatban.
Minden hirdetés tartalmaz 1 képet vagy videót, továbbá 1-5 hirdetési szöveget (ezt lehet olvasni, mint a posztot), illetve 1-5 főcímet és 1-5 rövid leírást (ez a főcím alatt látható rövid ösztönző szöveg), illetve egy gombot.

A hirdetési költségkeret meghatározása hirdetési sorozat szintjén történik. Ez azt jelenti, hogy egy 1.000 Ft/napi limitet beállítva, a sorozat alá elhelyzett hirdetések annyiszor jelennek meg, amennyit a keret enged. Tehát nem külön-külön 1.000 Ft egy hirdetés!

Az algoritmus az első néhány napban megkeresi, hogy a hirdetéssorozatban lévő hirdetések közül (és szöveg variációk közül) melyik teljesít a legjobban. Ezt követően ezt a hirdetést fogja mutatni a legtöbb embernek, így biztosítva, hogy a költség arra a hirdetésre menjen, amelyik a legjobb.

Az ajánlati oldal vagy landing oldal egy  speciális weboldal, ahol részletesen bemutathatod a szolgáltatásodat. A hirdetésekben megjelenő További információ gombra kattintva, ide kerülnek az érdeklődők.

Előnye, hogy nagyon részletesen, lépésről lépésre lehet bemutatni a szolgáltatásodat, és annak előnyeit. Az ajánlati oldalon lehetőség van képeket, videókat vagy galériát is elhelyezni, ami nagyban segíti az érdeklődőket megismerni a szolgáltatást. Mivel az ajánlati oldal bármilyen hosszú lehet, jelentősen több információt lehet elhelyezni rajta, mint egy egyszerű hirdetésben, ahol korlátozva van a karakterek száma.

Az ajánlati oldal segít abban, hogy akik még nem ismerik az adott szolgáltatást, azok kellően sok információt kapjanak róla, ami alapján eldönthetik, hogy megvásárolják vagy sem. Az alapos tájékoztatás minden olyan szolgáltatás esetében fontos, ami egyedi, kevésbé ismert vagy magas költségű kezelés. Ilyen lehet például oxigeno kezelés, sminktetoválás, HIFU kezelés stb.

Az ajánlati oldal felépítése segíti az érdeklődőket abban, hogy megértsék és elköteleződjenek a szolgáltatás iránt, így könnyebben foglalnak időpontot is. Az időpontfoglalás az ajánlati oldalon elhelyezett gombra kattintva történik a leggyakrabban, ami vagy az online időpontfoglaló rendszerre mutat vagy közvetlen telefonhívást indít el. De lehetőség van űrlap kitöltésével is foglalásokat gyűjteni.

Minden megbízás előtt egy 20-30 perces ingyenes és kötelezettségmentes megbeszélést tartunk, ahol lehetőséged van további kérdéseket is feltenni a hirdetés készítéssel kapcsolatban.

A megbeszélés során lehetőséged lesz elmondani, hogy milyen céllal szeretnél hirdetést futtatni, ki a célcsoportod, milyen eredményt vársz a hirdetéstől, milyen időtávban szeretnéd a hirdetést megjelentetni és milyen költségkereted van a hirdetésre.

Az információk alapján javaslatot teszek, hogy milyen típusú hirdetés lenne Számodra ideális és elmondom annak költségét is. A hirdetések készítésének aktuális árát fent megtalálod.

Amennyiben úgy döntesz, hogy megbízol a hirdetések elkészítésével, kezdetét veszi a munka.

Átbeszéljük az ajánlatod részleteit, ami elég vonzó, hogy a vendégek érdeklődését felkeltse. Elkérem a hirdetéshez szükséges képeket és videókat, ha van. Ha nincs, akkor stock fotó és videó gyűjteményből keresek megfelelő vizuális elemeket.

Átbeszéljük a célcsoportot, az időtartamot és ezek alapján 2-4 munkanap alatt elkészítem a hirdetések kreatív szövegét.

Minden hirdetés egy kampányban fut, ennek a költsége van fent feltüntetve. Egy kampányon belül 2-4 hirdetés készül, 2-4 kép és/vagy videó felhasználásával + 2-4 kreatív hirdetési szöveggel + 2-4 hirdetés főcím szöveggel. Ha landing oldal (ajánlati oldal) is készül, akkor a teljes oldalt létre kell hozni, ennek ideje 3-10 munkanap, attól függően, hogy mennyire összetett és részletes az információ. Az ajánlati oldalt a Szalontuning webhelyén is elhelyezhetjük, ezért nem szükséges saját honlap.

A hirdetés részeinek összeállítását követően ellenőrzésre elküldöm a képeket/videókat/szövegeket és az ajánlati oldalt is (ha van). Csak jóváhagyást követően kezdem el feltölteni a Facebook Meta hirdetéskezelő rendszerébe a hirdetéseket.

Ahhoz, hogy használhassam a Meta hirdetéskezelő felületedet, partnerként fel kell venned engem. Ennek lépésről lépésre történő részletes leírását elküldöm Neked és segítek a csatlakoztatásban. A partneri kapcsolat csak a hirdetések kezelését teszi lehetővés számomra, az oldaladhoz, bankkártyás adataidhoz nem lesz hozzáférésem.

A sikeres csatlakozást követően feltöltöm a hirdetéseket a Meta hirdetéskezelőbe. Amikor ez megtörtént, kérni fogom a fenti hirdetéskezelési díj utalását részemre.

A hirdetést ezt követően elindítom, és a kampány időszaka alatt napi rendszerességgel ellenőrzöm. Amennyiben úgy látom, hogy szükséges valamilyen módosítás, akkor változtatok a hirdetés beállításain, ami nem érinti a hirdetés tartalmát.

A hirdetés eredményeiről 2-3 naponta küldök Neked részletes adatokat magyarázatokkal.

Ha a kampány során olyan változtatást szeretnék a jobb eredmények érekében, ami a hirdetés tartalmát is érinti, arról külön egyeztetni fogok Veled és csak a jóváhagyást követően változtatok.

A kampány végeztével összefoglaló eredményt küldök a részedre.

A kampány alatt bármikor jelezheted, ha nem szeretnéd tovább folytatni a hirdetést. Ilyenkor azonnal leállítom a hirdetést és így a hirdetési költségedet sem költjük el teljes mértékben.

Azt, hogy mennyi pénzt szánsz a hirdetésedre, minden esetben Te döntöd el.

Két lehetőség van:

  • a rövidebb kampányokhoz (10-14 nap) élettartam összeg. Ez 15.000-30.000 Ft között javasolt meghatározni.
  • hosszabb kampányok esetén (több, mint 14 nap) a napi limitet javaslom beállítani 1.000-2.000 Ft értékben.

A rövid kampányok kiemelt akciós szolgáltatások, határidőhöz kötött hirdetések esetén eredményes. Például egy húsvéti akció vagy csak az első 5 foglalónak adott kedvezmény esetén.

A hosszabb kampányok az ismertség növelésére és a hosszabb távú elköteleződésre eredményes. Ha nem határidős vagy korlátozott szolgáltatást, akciót hirdetsz, akkor minimum 14 napos hirdetést javaslok, de inkább 30 napig vagy még tovább érdemes futtatni. Még akkor is, ha az első kéthétben nem hoz látható eredményt.
Azért fontos sokáig futtatni a hirdetéseket, mert – mint ahogy Te sem –, úgy a vendégek sem váltanak egyetlen hirdetés hatására szolgáltatót. Ahhoz, hogy komolyabb érdeklődők jöjjenek, többször kell látniuk a hirdetéseket. A legtöbb vendég akkor vált szolgáltatót, amikor szükségessé válik számára. Ez pedig hosszabb ideig is eltarthat. Tehát a jó hirdetések alacsony költséggel, de sokáig futnak.

A Meta hirdetéskezelő a beállított összeget használja fel a megadott időszak alatt úgy, hogy arra a hirdetésre tesz több költséget, ami jobban teljesít. A kampány végén tehát nincs többletköltséged.

A hirdetéseket úgy állítom be, hogy a szalonod környékén élő és dolgozó embereknek jelenejen meg Facebookon és Instagramon. Közülük is azoknak, akik érdeklődnek a szolgáltatásod iránt és abba a korosztályba tartoznak, akik egyébként is rendszeresen keresnek fel Téged. A célzásnak köszönhetően törkeszem arra, hogy a lehető legtöbben lássák a hirdetésedet, de csak olyanok, akik valóban vendégeid lehetnek. 

A hirdetésket megnézők száma  attól is függ, hogy milyen hirdetési költséggel indítjuk a hirdetést, hiszen minél magasabb az összeg, annál több embert tud elérni a Meta hirdetéskezelő.

20.000 Ft hirdetési kerettel körülbelül 3.000-6.000 embert lehet elérni, településtől függően.

Az elér emberek számától fontosabb a gyakoriság. Ez azt jelenti, hogy egy ember hányszor látja a hirdetést. Szépségiparban a legtöbb vendégnek van kiválasztott szolgáltatója. Csak akkor váltanak, ha szükségessé válik. Nem megfelelő minőség, túl magas ár, nehéz időpontfoglalás, rossz ügyfélkezelés, költözés vagy más élethelyzetből adódó változás miatt.
Ha valaki sokszor lát egy hirdetés, sokkal jobban fog emlékezni a hirdetőre. Amikor pedig eljön az ideje a váltásnak, akkor ezt a szolgáltatót fogja megkeresni. Pont úgy, mint amikor rendszeresen találkozol a kedvenc márkáddal hirdetésekben.

Néhány egyszerű technikai feltétele van csak a hirdetések készítésének és kezelésének:

  • rendelkezned kell Facebook üzleti oldallal (Ezen keresztül válik elérhetővé a Meta hirdetéskezelő felülete)
  • meghívót kell küldened nekem, hogy hozzáférjek a hirdetések kezeléséhez (ehhez technikai útmutatót adok, de videós megbeszélésen keresztül is segítek, ha szükséges)
  • a hirdetésekhez meg kell adnod egy fizetési módot. Ez rendszerint bankkártya regisztrációt jelent, de lehet PayPal fiók is (én nem látom és nem is férek hozzá a banki adatokhoz, a rendszer nem engedi. Ezzel együtt, olyan bankkártyát javaslok regisztrálni, ami nem a főszámla. Sok Facebook fiókot törnek fel, és a főszámlán lévő teljes összeget politikai vagy egyéb hirdetésekre költik el napok alatt.)
  • landing oldal építéséhez WordPress alapú honlappal kell rendelkezned. Egyedi építésű honlapok esetén a fejlesztő bevonása is szükséges  a landng oldal létrehozásába (Ezzel kapcsolatban további lehetőségeket is tudok javasolni a megbeszélés során)

A hirdetéskészítés és kezelés szolgáltatásom igénybevétele során nem kérek előleget. A hirdetések összeállítása során együttműködünk és a hirdetések vizuális és szöveges tartalmát is jóváhagyod, mielőtt a hirdetés elindulna. A fenti hirdetés készítéssel kapcsolatos díjat akkor kell megfizetned, amikor a hirdetéseket feltöltöttem a Meta hirdetéskezelő rendszerbe és minden készen áll a hirdetés elindítására.

Természetesen, ezt követően még van feladatom, hiszen a hirdetések teljes időtartama alatt figyelem a hirdetés teljesítményét és javítom az eredményességét, ha szükséges. Az eredményekről pedig rendszeresen tájékoztatlak.

Nézd meg, hogy mit tartalmaznak a hirdetési csomagjaim,
és ÍRJ ÜZENETET egy előzetes beszélgetéshez!

INDULÓ csomag

Alapvető hirdetési megoldás szépségipari szakembereknek

25.000 Ft

  • 1 hirdetési kampány: amiben 2-4 képes vagy videós hirdetés van*

Részletek***:

  • Elkészítek 1 hirdetési kampányt 2-4 változó tartalmú (képes vagy videós) hirdetés hirdetési szöveggel együtt
  • Feltöltöm a Meta Hirdetéskezelőbe
  • Beállítom a célközönséget
  • Futtatom és ellenőrzöm a hirdetéseket
  • Folyamatosan bemutatom az eredményeket

Mit nem tartalmaz ez a csomag:

  • a hirdetésed költségét
  • helyben készült fotók, videók készítését

TELJES csomag

Kiemelt megoldás elhivatott szépségipari szakemberek számára

50.000 Ft

  • 1 landing oldal a hirdetett szolgáltatás részletes bemutatásához**
  • 1 hirdetési kampány: amiben 2-4 képes vagy videós hirdetés van*

Részletek***:

  • Elkészítek 1 landing oldalt a hirdetett szolgáltatásodhoz
  • Elkészítek 1 hirdetési kampányt 2-4 változó tartalmú (képes vagy videós) hirdetést hirdetési szöveggel együtt kampányonként
  • Feltöltöm a Meta Hirdetéskezelőbe
  • Beállítom a célközönséget
  • Futtatom és ellenőrzöm a hirdetéseket
  • Folyamatosan bemutatom az eredményeket

Mit nem tartalmaz ez a csomag:

  • a hirdetéseid költségét
  • helyben készült fotók, videók készítését

Kattints a gombra
és kérj további információt üzenetben!

Vagy írj levelet: info@szalontuning.hu
Az előzetes Messenger üzenetben átbeszéljük a Facebook hirdetéssel kapcsolatos elképzeléseket és lehetőségeket. Ha tetszik, akkor további egyeztetést folytatunk telefonon keresztül. Megbízás csak a konzultáció után történik, közös megállapodás alapján!

*A hirdetések a következő célok esetén a leghatékonyabbak: kedvezmény vagy akció hirdetése, szolgáltatás vagy csomag hirdetése, ajándékutalvány vásárlás ösztönzése, a szalon népszerűsítése, nyílt napok hirdetése, szezonáis promóciók, képzések és oktatások hirdetése, exkluzív ajánlatok.

**A hirdetések iránt érdeklődőket a létrehozott landing oldalra irányítom a hirdetésekből. A tapasztalatok szerint ez a leghatékonyabb hirdetési megoldás a vendégek meggyőzésére.

***A hirdetések készítése részletesen:

  • közösen átbeszéljük az ajánlatodat, amit hirdetni szeretnél
  • TELJES csomag esetén létrehozom a landing oldalt a hirdetett szolgáltatásaidhoz, ahol részletesen bemutatjuk képekkel, videókkal, szöveggel. (A landing oldal a kampány után is használható marad)
  • összeállítok 2-4 változó tartalmú hirdetést (1 kampányköltségen belül), amelyek az ajánlati oldalra mutatnak
  • elkészítem a kreatív vizuális elemeket (saját vagy kapott kép/videó felhasználásával) a hirdetésekhez
  • megírom a kreatív ajánlati szövegeket (2-4 változatban) a hirdetésekhez
  • beállítom a Facebook üzleti oldaladat és Meta hirdetési fiókodat (ha nincs)
  • beállítom a hirdetés célközönségét (hely/nem/kor/demográfia adatok/ügyféllista/Facebook és Instagram oldal látogatottság stb. alapján)
  • létrehozom a Facebook és Instagram hirdetéseket (1 kampányban 2-4 hirdetés fut 1 költséggel)
  • folyamatosan nyomonkövetem a hirdetés teljesítményét és javaslatot teszek a módosításra, ha szükséges
  • folyamatosan bemutatom az elért eredmények, hogy Te is részese legyél a hirdetésednek

Dolgozzunk együtt a vállalkozásod sikerén!

Garadnay Sándor

Szépségipari marketing tanácsadó, PPC szakértő

Több, mint 5 éve foglalkozom szépségipari marketinggel és vállalkozásfejlesztési tanácsadással. Ez idő alatt kifejezetten szépségipari szolgáltatók, szalonok, képzőhelyek speciális szépségipari hirdetéseinek készítésére és kezelésére specializálódtam.

Facebook és Instagram hirdetéseket szépségipari egyéni vállalkozóknak, szalonoknak, szépségipari képzéssel foglalkozó oktatóközpontoknak egyaránt készítek.

Hiszem és a tapasztalatom is azt mutatja, hogy a hirdetések eredményessége az átgondolt ajánlaton, a hatékony vizuális és kreatív elemeken, a gondos beállításokon, a folyamatos optimalizáláson és a célközönség átgondolt, pontos célzásán múlik, szemben az átgondolatlan hirdetések magas költségével.

Célom a hirdetések eredményességének maximalizálása költséghatékony módon, hogy gyors növekedéssel valódi foglalásokat érj el szépségipari vállalkozóként.

Vagy írj levelet: info@szalontuning.hu
Az előzetes Messenger üzenetben átbeszéljük a Facebook hirdetéssel kapcsolatos elképzeléseket és lehetőségeket. Ha tetszik, akkor további egyeztetést folytatunk telefonon keresztül. Megbízás csak a konzultáció után történik, közös megállapodás alapján!

Ha idáig letekertél, akkor valamit biztosan keresel még. Kérlek írd meg nekem az info@szalontuning.hu címre, hogy mire lenne még szükséged és segítek!

Szalontuning
Adatvédelmi áttekintés

A sütik (cookie-k) olyan kis szöveges fájlok, amelyeket a böngészője helyez el az Ön eszközén, hogy bizonyos információkat tároljon. A tárolt és visszaküldött információk segítségével egy weboldal felismerheti, hogy Ön korábban már belépett és meglátogatta azt az Ön végberendezésén lévő böngésző segítségével. Ezt az információt arra használjuk, hogy a weboldalt az Ön preferenciáinak megfelelően optimálisan rendezzük és jelenítsük meg. Ezen folyamat keretében csak maga a süti azonosítható az Ön eszközén. Személyes adatok tárolására csak az Ön kifejezett hozzájárulását követően kerül sor, vagy ha ez feltétlenül szükséges az általunk nyújtott és az Ön által igénybe vett szolgáltatás használatához.