+36 20 589 9752

× A posztolás már nem elég

Szeretnél több vendéget,
de nem tudod, hogyan?

Most megismerheted, hogyan készíts olyan hirdetést, ami kétszer több foglalást hoz a szolgáltatásaidra.

Ha kétszer annyi foglalást szeretnél, mint most van,
akkor Te mit tennél?

Egyik ügyfelünk 3 éve nyitotta meg szépségszalonját a 13. kerületben. A berendezés, a szalonnyitás sokba került, így kezdetben csak rendszeres posztolással próbálták elérni a vendégeket – Facebookon és Instagramon.

Ez négy hónapig ment így, de alig jöttek új foglalások, hiába posztolták a szolgáltatásaikat. A kiadások viszont nőttek, és a szalonban dolgozók egy része már a váltást fontolgatta.

Ekkor kerestek meg minket, hogy találjunk ki valamit. Nagy hirdetési kampányra nem volt pénz, így egyszerű megoldásként, csak kiemeltünk néhány jól sikerült posztot. Már az első napokban több érdeklődőt értek el ezek a kiemelések, mint korábban a bejegyzések hetek alatt. Két hét múlva a heti 4-5 foglalásból már 15-20 lett.

Fokozatosan minden fontosabb szolgáltatást elkezdtünk így hirdetni. A kiemelésekkel pár hét alatt elértük a heti 40-50 új foglalást, az első év végére pedig összesen 1.116-ot.

A szalonnak ma már 1.500 regisztrált vendége van, és lehetőségük van nagyobb hirdetési kampányok futtatására is. A bevételük stabil, nyereségesen működnek, köszönhetően a kis költségből készíthető kiemeléseknek.

Neked mi a terved arra,
hogy 2-3 hónap alatt megduplázd a foglalásaid számát?

Rendszeresen posztolsz továbbra is, és reméled, hogy előbb-utóbb több foglalásod lesz?

VAGY

Tudod, hogy a hirdetés jobb megoldás lenne, de inkább nem próbálkozol, mert…

...nem tudod, hogyan kell (jól) hirdetni,

...nem akarod kidobni a pénzedet az ablakon,

...túl drágának érzed, hogy megbízz valakit a hirdetés elkészítésével

Van egy (nagyon) jó hírem:

Most néhány óra alatt megismerheted, hogyan lehet több vendéged és több bevételed egyszerű Facebook és Instagram hirdetésekből.

Miért lehet ez megoldás számodra?

Mit ismerhetsz meg?

Egy 1–1,5 órás online bemutatón (Google Meet-en) végigvezetlek lépésről lépésre:

Kérdezhetsz közben – sőt, hozhatod a saját példádat is!
Ha már próbálkoztál hirdetéssel, de nem volt eredménye, megnézzük, mi lehetett a gond.

Milyen ismeretet viszel haza a bemutató után?

Szeretnél kétszer több vendéget?
Szeretnél kétszer több bevételt?
Szeretnéd 1-1,5 óra alatt megismerni, hogy ezt hogyan érheted el hirdetésekkel?

Gyakorlati tudás, amit bármikor újra használhatsz

A hirdetéskészítés nem ördöngösség – csak meg kell ismerned, hogyan csináld jól.
Ha egyszer megtanultad, minden új szolgáltatásodhoz, akciódhoz, szezonhoz újra és újra használhatod a megszerzett tudást.

Magadnak készítheted el a hirdetéseket

Nem leszel kiszolgáltatva marketingeseknek. Te irányítasz – a célzástól a szövegen át a kiemelésig.
És mindezt saját tempóban, biztonságosan, segítő támogatással ismerheted meg.

Egyszemélyes bemutató a nagyobb figyelemért

A bemutató nem előre rögzített videó, nem sok résztvevős webinárium, hanem egyéni, élő, online óra.
Kérdezhetsz, megmutathatsz példát, és minden lépést együtt csinálunk végig.

Mennyibe kerül?

Egy alap műkörmös tanfolyam ára (géllakk, zselé, porcelán):
40.000+ Ft

Egy alap pillás képzés ára (1D-2D):
30.000+ Ft

DE

Megtanulni vendégeket szerezni hirdetéssel csak:
19.900 Ft

Ez a legjobb befektetés, mert segít abban, hogy…

És nem kell többet…

Jelentkezz most,
és kezdj el hirdetni holnap!

Jelentkezz Messenger üzenetben:

Vagy jelentkezz az adataid megadásával és visszahívlak:

Garadnay Sándor
szépségipari marketing tanácsadó

Szépségipari vállalkozóknak segítek vállalkozásuk fejlesztésében marketing és vállalkozásfejlesztési eszközökkel.

Ha kérdésed van az Facebook és Instagram hirdetések készítésével kapcsolatban, akkor keress bizalommal:

+36 20 589 9752
Messenger üzenet

Ha idáig letekertél, akkor biztos maradt még kérdésed. Hívj fel (+36 20 589 9752) vagy írj Messenger üzenetet és segítek megválaszolni.

Szalontuning
Adatvédelmi áttekintés

A sütik (cookie-k) olyan kis szöveges fájlok, amelyeket a böngészője helyez el az Ön eszközén, hogy bizonyos információkat tároljon. A tárolt és visszaküldött információk segítségével egy weboldal felismerheti, hogy Ön korábban már belépett és meglátogatta azt az Ön végberendezésén lévő böngésző segítségével. Ezt az információt arra használjuk, hogy a weboldalt az Ön preferenciáinak megfelelően optimálisan rendezzük és jelenítsük meg. Ezen folyamat keretében csak maga a süti azonosítható az Ön eszközén. Személyes adatok tárolására csak az Ön kifejezett hozzájárulását követően kerül sor, vagy ha ez feltétlenül szükséges az általunk nyújtott és az Ön által igénybe vett szolgáltatás használatához.