Visszaküldési és visszatérítési szabályzat (Return and Refund Policy)(VVSZ)

PDF

Visszaküldési és visszatérítési szabályzat (Return and Refund Policy)(VVSZ)Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nemminősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. Az alábbmegjelölt weboldal(ak)/honlap(ok) működésével, megrendelési, és szállítási folyamatávalkapcsolatosan nyújt tájékoztatást. Felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinkenrendelkezésére állunk.Jelen VVSZ hatálya Szolgáltató weblapján (szalontuning.hu) és aldomainjein történőjogviszonyokra terjed ki.

  1. Szolgáltató adatai:
    A szolgáltató neve: Garadnay-Valter Izabella
    A szolgáltató székhelye: 1037 Budapest Lángliliom u. 3.
    A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen
    használt elektronikus levelezési címe: info@szalontuning.hu
    Adószáma: 57506849-1-41
    Telefonszáma: +36205899752
    A szerződés nyelve: magyar
    Tárhely szolgáltató: Rackforest Informatikai Kereskedelmi Szolgáltató és Tanácsadó Zártkörűen
    Működő Részvénytársaság, 1132 Budapest, Victor Hugo utca 11. 5. emelet B05001
  2. Alapvető rendelkezések:
    2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat
    értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló
  3. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs
    társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.)
    törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
    szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok
    kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. E törvény alapján a
    Felhasználó/Megrendelő a megrendeléssel egyidejűleg a Szolgáltatóval szerződéses
    jogviszonyba lép, melynek részleteit maga a törvény, valamint a jelen ÁSZF tárgyalja.
    2.2. A jelen Szabályzat 2024. szeptember 18. napjától hatályos és visszavonásig hatályban
    marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a
    Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi.
    Felhasználók/Megrendelők a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a
    weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
    2.3. Felhasználó/Megrendelő, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett
    weboldalra/honlapra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem
    regisztrált felhasználója a weboldalnak/honlapnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve
    kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó/Megrendelő nem fogadja el a feltételeket, nem
    jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.
    2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal/honlap, annak bármely részlete és
    az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a
    1
    weboldalon/honlapon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése,
    elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
    2.5. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a jelen VVSZ-ben is megtalálható egyes vonatkozó
    fogalmak jelentéseinek kivonata:
  4. digitális adattartalom: digitális formában előállított vagy nyújtott adat;
  5. szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés: az adásvételi szerződéstől eltérő bármely olyan
    szerződés, amelynek értelmében a vállalkozás a fogyasztó részére szolgáltatást nyújt vagy
    szolgáltatás nyújtását vállalja, a fogyasztó pedig megfizeti, vagy vállalja, hogy megfizeti a
    szolgáltatás ellenértékét;
  6. tartós adathordozó: olyan eszköz, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett
    adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását és a tárolt adatok változatlan
    formában és tartalommal történő megjelenítését. Ilyen eszköz különösen a papír, az USB kulcs,
    a CD-ROM, a DVD, a memória kártya, a számítógép merevlemeze és az elektronikus levél;
  7. távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti
    termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek
    egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a
    szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak;
  8. távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek
    távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen
    eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a
    sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az
    internetes hozzáférést biztosító eszköz;
  9. termék: ingó dolog, kivéve a végrehajtási eljárás vagy más hatósági intézkedés folytán eladott
    dolog; terméknek minősül a tartályban, palackban vagy egyéb módon korlátozott mennyiségben
    vagy meghatározott űrtartalommal kiszerelt víz, gáz és villamos energia;
  10. üzlethelyiség:
    a) bármely ingatlan, ahol a vállalkozás a tevékenységét állandó jelleggel folytatja;
    b) bármely ingó dolog, ahol a vállalkozás a tevékenységét szokásos jelleggel folytatja;
  11. üzlethelyiségen kívül kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés,
    a) amelyet a szerződő felek egyidejű fizikai jelenléte mellett a vállalkozás üzlethelyiségétől eltérő
    helyen kötöttek meg;
    b) amelyre vonatkozóan a fogyasztó tett ajánlatot a vállalkozásnak az a) pontban meghatározott
    körülmények között;
    c) amelyet a vállalkozás üzlethelyiségében vagy távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő
    eszköz alkalmazásával közvetlenül azt követően kötöttek meg, hogy a vállalkozás – a felek
    egyidejű fizikai jelenléte mellett – személyesen és egyénileg kapcsolatba lépett a fogyasztóval a
    vállalkozás üzlethelyiségétől eltérő helyen; vagy
    d) amelyet a vállalkozás által szervezett olyan út során kötöttek meg, amelynek célja a termékek
    vagy szolgáltatások fogyasztó számára történő értékesítése vagy népszerűsítése;
  12. vállalkozás: a Polgári Törvénykönyvben meghatározott vállalkozás.
  13. Nem kért értékesítés: a vállalkozás nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan
    terméket értékesít vagy olyan szolgáltatást nyújt, amelyre nézve nem jött létre szerződés.
  • termék adásvételére irányuló szerződésnek minősül az olyan visszterhes, szolgáltatás
    nyújtására irányuló szerződés is, amely alapján a vállalkozás termék tulajdonjogának
    átruházására is köteles;
    2
    ** nem minősül üzlethelyiségen kívül kötött szerződésnek a vásáron, piacon és közterületen
    végzett értékesítő tevékenység.
  1. A digitális szolgáltatás fogalma:
    a) olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a fogyasztó számára, hogy digitális adatokat hozzon
    létre, kezeljen, tároljon vagy azokhoz hozzáférjen, vagy
    b) olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a fogyasztó és a szolgáltatás más igénybe vevői által
    feltöltött vagy létrehozott digitális adatok megosztását, illetve az azokkal való egyéb interakciót;
    A szerződéskötést megelőző tájékoztatás
  2. Üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződéstől eltérő szerződés esetén a
    vállalkozás köteles világosan és közérthető módon a fogyasztó szerződési nyilatkozatának
    megtétele előtt tájékoztatni a fogyasztót
    a) a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás lényeges tulajdonságairól, az adathordozónak és
    a terméknek vagy szolgáltatásnak megfelelő mértékben;
    b) a vállalkozás nevéről, a vállalkozás székhelyének postai címéről, és – ha azzal rendelkezik – a
    telefonszámáról, és az elektronikus levelezési címéről;
    c) a szerződés szerinti termékért vagy szolgáltatásért járó ellenszolgáltatás adóval megnövelt
    teljes összegéről vagy – ha a termék vagy szolgáltatás jellegéből adódóan az ellenértéket nem
    lehet előre ésszerűen kiszámítani – annak számítási módjáról, valamint az ezen kívül felmerülő
    valamennyi költségről (így különösen a fuvardíjról és a postaköltségről), vagy, ha e költségeket
    nem lehet ésszerűen előre kiszámítani, annak a ténynek a feltüntetéséről, hogy további
    költségek merülhetnek fel;
    d) a teljesítés feltételeiről, különösen a fizetésről, a fuvarozásról és a teljesítési határidőről,
    valamint a vállalkozás panaszkezelési módjáról;
    e) a kellékszavatosságra, a termékszavatosságra vonatkozó jogszabályi kötelezettség
    fennállásáról, valamint az értékesítés utáni szolgáltatások és a jótállás meglétéről, feltételeiről;
    f) határozott időre szóló szerződés esetén a szerződés időtartamáról, határozatlan időre szóló
    szerződés esetén a szerződés megszüntetésének feltételeiről;
    g) a határozott időre szóló olyan szerződés esetén, amely határozatlan időtartamúvá alakulhat
    át, az átalakulás feltételeiről, és az így határozatlan időtartamúvá átalakult szerződés
    megszüntetésének feltételeiről;
    h) a digitális adattartalom működéséről, valamint az alkalmazandó műszaki védelmi
    intézkedésről;
    i) a digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való bármilyen vonatkozó együttműködési
    képességéről a vállalkozástól ésszerűen elvárható ismereteknek megfelelően;
    j) a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, a vállalkozás székhelye szerint illetékes
    békéltető testület nevéről és székhelyének postai címéről.
  3. A vállalkozást nem terheli az első pontban meghatározott tájékoztatási kötelezettség azon
    információk vonatkozásában, amelyek a körülmények alapján nyilvánvalóak.
  4. Az első bekezdés e) pontja szerinti tájékoztatást a vállalkozás a kellékszavatosság, a
    termékszavatosság és a jótállás fogalmak pontos és megfelelő használatával köteles megadni
    olyan módon, hogy a fogyasztó számára világos és egyértelmű legyen az e fogalmak jelentése
    közötti különbség.
    2.6. Regisztráció/vásárlás
    3
    A Szolgáltatónál hozzáférhető online kurzusok nem tartoznak a felnőttképzésről szóló 2013. évi
    LXXVII. törvény (Felnőttképzési tv.) hatálya alá, így azok nem minősülnek felnőttképzési
    tevékenységnek. A Szolgáltató által kiadott digitálisan elérhető termékek használatához a
    Felhasználónak/Megrendelőnek folyamatos internetes kapcsolatra, valamint számítástechnikai
    eszközzel (PC, laptop, okostelefon, táblagép stb.) kell rendelkeznie, melynek rendelkezésre
    állása, annak általános használatához való ismerete, és költségei a Felhasználót/Megrendelőt
    terhelik. Felhasználó/Megrendelő kifejezetten elfogadja, és szavatolja, hogy kizárólag abban az
    esetben vásárolja meg a vonatkozó online elérhető termékeket, amennyiben az előbb
    tárgyaltaknak eleget tud tenni, valamint maradéktalanul elfogadja, hogy a Szolgáltató nem
    köteles a termék megvételéhez és használatához szükséges tudás és anyagi háttér biztosítására,
    azt a termék ára nem tartalmazza. Természetesen a Felhasználó/Megrendelő a Szolgáltató
    ügyfélszolgálati elérhetőségeinek egyikén informatív segítséget kérhet (lásd felül: A Szolgáltató
    adatai).
    Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen VVSZ, az
    ÁSZF és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az
    adatkezelésekhez hozzájárul.
    Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A
    vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a
    létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben
    Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
    A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra
    visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű
    felelősség nem terheli.
    A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát
    elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból
    hozzáférhetővé válik.
  5. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
    3.1. A megjelenített termékek kizárólag online vagy személyesen rendelhetők meg. A termékekre
    vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát,
    termékektől függően nem tartalmazzák / tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
    3.2. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja
    Felhasználókat/Megrendelőket az akcióról és annak pontos időtartamáról.
  6. Rendelés menete
    4.1. Felhasználó/Megrendelő regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást a megrendelőlap
    kitöltésével.
    4.2. Felhasználó/Megrendelő a megvásárolni kívánt termék, termékek típusát és darabszámát
    megadja.
    4.3. Webshop-os vásárlás esetén Felhasználó/Megrendelő kosárba helyezi a kiválasztott
    termékeket. Felhasználó/Megrendelő bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „megtekint”
    ikonra kattintva. Egyéb esetben a megrendelőlap kitöltésével jelzi a termék megvásárlásának
    szándékát.
    4
    4.4. Webshop-os vásárlás esetén amennyiben Felhasználó/Megrendelő további terméket
    szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „tovább vásárolok” gombot. Ha nem szeretne további
    terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés – X” ikonra
    kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a
    kosár tartalma. Ha ez nem történne meg, a „frissítés/kosár frissítése” ikonra kattint
    Felhasználó/Megrendelő.
    4.5. Felhasználó/Megrendelő megadja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot,
    amelyek a megrendelés típusai szerint a következők:
    4.5.1. Fizetési módok:
    Előre utalás.
    4.5.2. Szállítási költség: mindig az adott termék leírásánál részletezettek szerint. A megrendelés
    során megadott postázási/kézbesítési címet Felhasználó/Megrendelő köteles ellenőrizni, mert a
    megrendelést visszaigazoló e-mailben feltüntetett vételár csak az első szállítási díjat
    tartalmazza. Amennyiben a Szolgáltató kézbesítője visszaküldi Szolgáltatónak a megrendelt
    terméket „Cím elégtelen”, „Ismeretlen”, ” Elköltözött”, „Nem vette át”, „Nem kereste” stb.
    jelzéssel, akkor a második (vagy későbbi) szállítást belföldi-, és külföldi szállítás esetén
    egyaránt, a megrendelést visszaigazoló e-mailben meghatározott ügyintézési díj, vagy a
    választott szállítási módhoz kapcsolódó szállítási díj (mely tartalmazza az újabb postaköltséget /
    szállítási díjat is) Szolgáltató részére történő befizetését követően tudja Szolgáltató ismételten
    teljesíteni. Amennyiben utánvétes terméket nem vesz át a Felhasználó/Megrendelő, úgy azt
    kizárólag előre utalásos kifizetést követően (tehát a termék teljes vételárának, és a szállítási
    díjnak kifizetését követően) szállítja le újból a Szolgáltató. Az első sikertelen kézbesítést
    követően 180 napig őrzi meg a visszakerült terméket a Szolgáltató, majd azt újból értékesíti a
  7. napot követően. Ez idő alatt az újraküldési díj ellenében Szolgáltató megkísérli a termék
    újbóli kézbesítését, de amennyiben az is sikertelen lesz, úgy az őrzési időbe azt is beleszámítja a
    Szolgáltató. A fentieket Felhasználó/Megrendelő maradéktalanul elfogadja.
    4.6. Amennyiben a webshop-ban vagy a megrendelőlapon hiba vagy hiányosság lép fel a
    termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése,
    illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még
    egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a
    szerződéstől.
    4.7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden
    költséget tartalmaz. A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót a csomag tartalmazza.
    Felhasználó/Megrendelő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és
    termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét
    kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli
    reklamációt Szolgáltató nem fogad el. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik.
    4.8. Az adatok megadását követően Felhasználó/Megrendelő a ”megrendelés/rendelés
    elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer
    ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e
    mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
    4.9. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó/Megrendelő a megrendelési folyamat lezárása előtt
    minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
    5
    4.10. Felhasználó/Megrendelő e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást
    kap. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg
    időben, mert Felhasználó/Megrendelő rossz adatokat adott meg regisztrációja/megrendelése
    során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
  8. A megrendelések feldolgozása és teljesítés
    5.1. A megrendelések feldolgozása munkaidőben történik. A megrendelés feldolgozásaként
    megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a
    munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Szolgáltató
    ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a
    megrendelését.
    5.2. Általános teljesítési határidő, a fizetéstől számított 7 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és
    Felhasználó/Megrendelő a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, úgy a Szolgáltató a
    Felhasználó/Megrendelő felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás
    hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc
    napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
    5.3. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a
    szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről
    Felhasználót/Megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó/Megrendelő által
    f
    izetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.
    5.4. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, elírások, a beszállító,
    vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató
    fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes
    egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval/Megrendelővel történő
    egyeztetést követően kerülhet sor.
  9. ELÁLLÁS JOGA
    6.1 Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a
    vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet
    szabályozása értelmében Felhasználó/Megrendelő a megrendelt termék kézhez vételétől
    számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt
    terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó/Megrendelő 1 év elteltéig gyakorolni
    az elállási jogát.
    6.2 Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le,
    amelyen Felhasználó/Megrendelő, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik
    személy a terméket átveszi.
    6.3 A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja e
    költség viselését.
    6.4 Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót/Megrendelőt a termék visszajuttatásának
    költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű
    használatból adódó anyagi kár megtérítését.
    6.5 Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót/Megrendelőt olyan nem előre gyártott termék
    esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan
    termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
    6
    6.6 A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát
    a. a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését
    követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte
    meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően
    felmondási jogát elveszíti;
    b. olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás
    által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges
    ingadozásától függ;
    c. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
    d. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból
    az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
    e. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul
    vegyül más termékkel;
    f. olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem
    befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi
    szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől
    számított harmincadik napot követően kerül sor;
    g. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére
    keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
    h. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának
    adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
    i. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
    j. nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
    k. lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás,
    személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó
    szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési
    határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
    l. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a
    fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e
    beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés
    megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
    6.7 Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében
    haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a
    Felhasználó/Megrendelő részére, beleértve a szállítási díjat is.
    6.8 A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési
    módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó/Megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez
    kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag
    Felhasználót/Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli.
    6.9 Felhasználó/Megrendelő köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől
    való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14
    napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.
    6.10 Felhasználó/Megrendelő akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt
    visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.
    6.11 A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a
    vállalkozás vállalta e költség viselését.
    7
    6.12 Felhasználó/Megrendelő kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett
    értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének
    megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.
    6.13 A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t,
    vagy Felhasználó/Megrendelő bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat
    visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
    6.14 Amennyiben Felhasználó/Megrendelő élni szeretne elállási jogával, annak jelzését
    megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap
    segítségével – 1-es melléklet: Elállási/Felmondási nyilatkozatminta), vagy telefonon. Postai úton
    írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon
    történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén
    ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket
    postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó/Megrendelő
    Szolgáltató részére.
    6.15 Felhasználónak/Megrendelőnek kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű
    használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a
    Felhasználót/Megrendelőt terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a
    Felhasználó/Megrendelő által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék
    vételárát, a szállítási költséggel együtt.
    6.16 A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014.
    (II.26.) Korm. Rendelet jelenleg a következő címen érhető
    el: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043 .
    6.17 Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve jelenleg a következő címen
    érhető el: http://eur
    lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2011:304:0064:0088:HU:PDF
    6.18 Felhasználó/Megrendelő egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen
    Szabályzatban található elérhetőségeken.
    6.19 Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló
    foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.
  10. JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG
    7.1. Szolgáltató a kötelező jótállás alá tartozó termékekre egy év jótállást vállal. A kötelező
    jótállás alá nem eső termékek esetén a Szolgáltató a gyártó által esetlegesen vállalt időtartamra
    és feltételek mellett vállal jótállást. Utóbbiak konkrét feltételeiről a Szolgáltató a Megrendelő
    kérésére részletes tájékoztatást ad.
    7.2. A vásárlástól számított hat hónapon belül Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság
    alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően
    keletkezett. Így Szolgáltató nem köteles a kifogásnak helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy
    a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá. A teljesítést követő hat hónap
    elteltével azonban a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül, vagyis vita esetén a
    Felhasználónak/Megrendelőnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában
    fennállt. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok a Megrendelő
    számára felismerhetőek voltak.
    8
    7.3. Szavatossági jog érvényesítésére a Megrendelő a teljesítés időpontjától számított két éves
    elévülési határidő alatt jogosult. Ha a Megrendelő az igényét menthető okból nem tudja
    érvényesíteni, így különösen, ha a hiba a jellegénél vagy a dolog természeténél fogva a fenti
    határidőn belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a
    teljesítés időpontjától számított három év.
    7.4. A jótállási, ill. szavatossági idő alatt felmerült, jótállás, ill. szavatosság körébe tartozó
    hibákat a Szolgáltatónak költségmentesen ki kell javítani, kicserélni vagy újólag szolgáltatnia.
    Amennyiben ilyen hibák a Megrendelő tudomására jutnak, Megrendelő haladéktalanul köteles a
    Szolgáltatót írásban értesíteni jótállási, illetve szavatossági igényeiről.
    7.5. A jótállás, ill. szavatosság érvényesítéséhez a Megrendelő köteles bemutatni a
    Szolgáltatótól kapott számlát, illetve jótállási jegyet. Jótállási igény esetén a Megrendelő
    elsődlegesen kijavítást, illetőleg kicserélést követelhet, ezt követően illeti meg az árleszállítás,
    illetve elállás joga. A hiba a felfedezésétől számított 2 hónapon belül jelzett kifogás esetén
    tekinthető jótállási, ill. szavatossági időben közöltnek. A közlés késedelméből eredő kárért a
    Megrendelő felel. A fentieken túlmenően az adott termékhez mellékelt jótállási jegy is
    tartalmazhat jótállási, illetve szavatossági feltételeket.
    7.6. Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból
    származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan
    kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb,
    a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
    Kellékszavatosság
    7.7. Milyen esetben élhet Felhasználó/Megrendelő a kellékszavatossági jogával?
    Felhasználó/Megrendelő weboldalt/honlapot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a
    vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai
    szerint.
    7.8. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót/Megrendelőt a kellékszavatossági igénye alapján?
    Felhasználó/Megrendelő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
    kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó/Megrendelő által
    választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez
    képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve
    nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás
    költségére Felhasználó/Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső
    esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet,
    az áttérés költségét azonban Felhasználó/Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra
    a vállalkozás adott okot.
    7.9. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó/Megrendelő kellékszavatossági igényét?
    Felhasználó/Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később,
    mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a
    f
    igyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl
    kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
    7.10. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
    9
    Felhasználó/Megrendelő a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
    7.11. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
    A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba
    közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó/Megrendelő igazolja, hogy a terméket, illetve a
    szolgáltatást a weboldalt/honlapot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat
    hónap eltelte után azonban már Felhasználó/Megrendelő köteles bizonyítani, hogy az
    Felhasználó/Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
    Termékszavatosság
    7.12. Milyen esetben élhet Felhasználó/Megrendelő a termékszavatossági jogával?
    Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó/Megrendelő – választása szerint –
    kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
    7.13. Milyen jogok illetik meg Felhasználót/Megrendelőt termékszavatossági igénye alapján?
    Termékszavatossági igényként Felhasználó/Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy
    kicserélését kérheti.
    7.14. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
    A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
    követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő
    tulajdonságokkal.
    7.15. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó/Megrendelő termékszavatossági igényét?
    Termékszavatossági igényét Felhasználó/Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba
    hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
    7.16. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
    Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben
    gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén
    Felhasználónak/Megrendelőnek kell bizonyítania.
    7.17. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
    A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha
    bizonyítani tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt
    felismerhető vagy – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
    A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
    Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt
    egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének
    eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre
    vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
    10
    Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem
    érvényesíthető.
    Jótállás
    7.18. Milyen esetben élhet Felhasználó/Megrendelő a kellékszavatossági jogával?
    Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló
    151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a weboldalt/honlapot üzemeltető vállalkozás
    jótállásra köteles.
    7.19. Felhasználót/Megrendelőt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás
    alapján?
    A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő
    átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe
    helyezés napjával kezdődik.
    7.20. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
    A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a
    hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt
    kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre,
    egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót/Megrendelőt a
    jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól
    függetlenül megilletik.
  11. A szavatossági igény esetén történő eljárás
    8.1. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet
    rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.
    8.2. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak
    nyugtával).
    8.3. A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet
    köteles felvenni.
    8.4. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell
    bocsátani.
    8.5. Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak
    bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás
    indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható
    módon köteles értesíteni a fogyasztót.
    8.6. A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni,
    és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
    8.7. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt
    napon belül elvégezze.
  12. Vegyes Rendelkezések
    11
    9.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. A
    közreműködő jogellenes magatartásáért a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel.
    9.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné
    válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
    9.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás
    elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő
    lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a
    Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi
    feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben
    ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
    9.4. Szolgáltató és Felhasználó/Megrendelő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
    9.5. A Felhasználó/Megrendelő szavatolja a Szolgáltatónak adott bárminemű információ (pl.:
    név, cím, e-mail cím, telefonszám, számlázási adatok, stb.) pontosságát, azok
    helytelenül/hiányosan való megadásából eredő bárminemű hibás teljesítés miatt a
    Szolgáltatóval szemben sem anyagi-, jogi-, vagy egyéb jellegű követeléssel nem élhet.
    Szolgáltató megtesz minden szükséges intézkedést, mellyel a szolgáltatáshoz szükséges
    információt/adatokat a Felhasználótól/Megrendelőtől beszerezze, illetve a
    Felhasználó/Megrendelő kérésére, vagy pontosítására javítja a helytelen/hibás adatot/adatokat.
  13. Panaszkezelés rendje
    10.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő
    teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen
    panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti
    telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
    10.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a
    vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges,
    a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet
    vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
    10.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt
    elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati
    példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
    10.4. Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető
    testület eljárását kezdeményezheti, az alábbi elérhetőségeken.
    10.5. Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi
    eljárást.
    10.6. Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:
    Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
    Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
    Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
    GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496
    Központi telefonszám: +36 1 459 4800
    12
    Faxszám: +36 1 210 4677
    E-mail: nfh@nfh.hu
    Vagy területi szerveihez:
    Pest Megyei Kormányhivatal
    Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály
    Főosztályvezető-helyettes: Dr. Koller Edit
    Cím: 1135 Budapest, Lehel utca 43-47.
    Postacím: 1365 Budapest, Pf.: 270.
    Telefonszám: +36 1 329-7017, +36 1 236-3900, Telefax: +36 1 236-3956
    E-mail: fogyved.pestmegye@pmkh.hu
    Ügyfélszolgálat (rezsipont):
    hétfőtől csütörtökig 9.00 – 12.00, 12.30 – 16.00; pénteken 9.00 – 13.00
    A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi szerveinek listáját itt találja:
    http://www.nfh.hu/teruleti
    Panasza esetén lehetősége van az alábbi békéltető testülethez fordulni:
    Pest Megyei Békéltető Testület
    Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
    Telefonszáma: (1)-269-0703; Fax száma: (1)-269-0703
    Név: dr. Csanádi Károly
    E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
    Honlap cím: www.panaszrendezes.hu
    A magyarországi békéltető testületek listáját itt
    találja: http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html
    10.7. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli
    rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése
    céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben
    döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének
    biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a
    fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
    10.8. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló
    fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett
    működő békéltető testület illetékes.
    10.9. Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek
    keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson
    egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás
    székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara
    szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó
    igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
  14. Adatvédelem
    A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető ezen a linken:
    https://szalontuning.hu/privacy-policy/
    13
    Kelt: Budapest, 2024. 11. 18.
    ————————————————————————————————————
    1-es melléklet:
    Ellállási/Felmondási tájékoztató
    Elállási/Felmondási jog
    Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a
    szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön
    jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
    Az elállási/felmondási határidő az a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap
    elteltével jár le.
    Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó
    egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton
    küldött levél útján) az alábbi címre: Garadnay-Valter Izabella, 1037 Budapest Lángliliom u. 3.
    3/b., vagy az info@szalontuning.hu e-mail címre. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt
    elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.
    Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt
    elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
    Az elállás/felmondás joghatásai
    Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának
    kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi
    ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek
    amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő
    fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési
    móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez
    kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen
    többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk
    a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell
    f
    igyelembe venni.
    Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási
    nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő
    betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék
    visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a
    termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és
    működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett
    be.
    2-es melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez
    Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
    (csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
    Címzett: *
    14
    Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási
    jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására
    irányuló szerződés tekintetében: *
    Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: *
    A fogyasztó(k) neve:
    A fogyasztó(k) címe:
    A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
    Kelt
Küld el egy ismerősödnek: