Offline marketing – GYIK

(Utolsó frissítés: 2025. május 16. @ 09:06)

A szépségipari marketingben az offline marketing is fontos szerepet játszik, mivel nem minden vendég érhető el online. Itt összegyűjtöm a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat, amelyek segítenek eligazodni az offline marketing eszközeiben, mint például szórólapok, plakátok, rendezvények és egyéb hagyományos hirdetési formák. Tudd meg, hogyan építheted be az offline eszközöket a szalonmarketing stratégiádba a legjobb eredmény érdekében.

A kérdések a hirdetés után kezdődnek

A válaszokhoz kattints a kérdésre!

Offline marketing – Gyakran Ismételt Kérdések és válaszok szépségipari szakembereknek

Offline marketing

Milyen offline marketingeszközökkel lehet hatékonyan új vendégeket szerezni, minimális költséggel?

Offline marketingre is érdemes gondolkodni, főleg helyi vendégek elérésekor. Bár ezek az eszközök ma már nem annyira látványosak, mint az online hirdetések, mégis tudnak működni – főleg akkor, ha egy jó ajánlattal társulnak.

Íme néhány költséghatékony lehetőség:

  • Külső reklámok: A szalon ablakába vagy elé kihelyezett plakát, tábla is figyelemfelkeltő lehet – különösen, ha valamilyen akcióról, újdonságról van szó. Utcai reklámhoz viszont néha engedélyre is szükség lehet.
  • Szórólapozás: Otthon is készíthetsz egyszerű, A5-ös méretű szórólapokat. Kinyomtatva bedobhatod postaládákba, vagy megkérdezheted a környékbeli üzleteket, lenne-e lehetőség ott kitenni. Cserébe te is kirakhatod az övéket a szalonodban.
  • Névjegykártya: Egy igényes névjegy, amin QR-kód is van (például a weboldaladhoz vagy Facebook-oldaladhoz) jól jöhet – főleg rendezvényeken, bemutatkozáskor, vagy ha máshol hagyod ott.
  • Helyi újság vagy hirdetőportál: Ma már kevésbé hatékony, de ha a célcsoportod olvassa ezeket, meg lehet próbálni. Rövid, figyelemfelkeltő ajánlattal érdemes megjelenni.
  • Ajánlások ösztönzése: Nagyon jól működik, ha ajánlókártyát adsz vendégeidnek. Például: „Ajánlj engem egy barátodnak, és mindketten kaptok 10% kedvezményt” – vagy egy kis ajándék is lehet a „sikerdíj”. Ösztönzésre jó a néhány ezer orintos ajándékutalvány is, amit tovább adhat egy ismerősének.
  • Partnerségek: Ha van a közelben más szolgáltató (pl. fodrász, masszőr), akivel nem vagytok konkurensek, együttműködhettek is. Például közös kupon vagy kedvezménycsomag.

Összességében: nem muszáj sok pénzt költeni az offline marketingre, ha okosan használod ezeket az eszközöket. A legfontosabb az, hogy jól célzott, figyelemfelkeltő üzeneteid legyenek, és legyen bennük valami, ami cselekvésre ösztönöz.

Facebook és Instagram hirdetésekkel gyorsan válhatsz ismertté a szalonod környékén
Pillás, körmös, kozmetikus vállalkozás indítása hirdetések nélkül olyan, mintha egy tűt ejtenél a tengerbe. A hirdetések tornádóként csapnak hatalmas hullámokat. Megnézem a részleteket ➤

Nem találtad meg, amit kerestél?
Küld el üzenetben nekünk a kérdésed, és hamarosan válaszolunk!
Küld el egy ismerősödnek: