Szeretnéd tudni, hogyan érheted el a legtöbb vendéget a posztjaiddal?
A közösségi médiában való sikeres posztolás nem a véletlenen múlik! Tudatos tervezéssel növelheted a foglalásaid számát és a bevételedet. Segítek ebben!
Töltsd ki a „Szépségipari szolgáltatók posztolási szokásai a közösségi médiában” című felmérésünket és az eredmények alapján olyan marketing tanácsokat és posztolási tervet készítek Neked, amely segít a hatékonyabb posztokok készítésében és posztolási szokások tervezésében. A kérdőív csak 19 kérdésből és 5-10 perc alatt kitöltheted.
Kattints a gombra és töltsd ki Te is a kérdőívet!
Ma az ügyfelek véleménye megkerülhetetlen és elengedhetetlen a sikerhez. A vélemények növelik a hitelességet, ingyenes marketingként szolgálnak, és növelik a foglalások számát. Valójában az emberek 88%-a megbízik az online véleményekben, és nem vásárol (vagy foglal) nélkülük. Tehát mi készteti az ügyfeleidet arra, hogy ragyogó visszajelzéseket hagyjanak a profilod alatt? Íme a titok, mi a fontos az ügyfeleid számára, és hogyan hasznosíthatod ezt több 5 csillagos értékeléshez szépségipari vállalkozásodban.
Az ügyfeleid értékelik a figyelmet
Nem titok, hogy a szépség intim. A felmérések szerint a kliensek legalább annyira értékelik az érzelmi támogatást, mint a szakmai tehetséget. A legjobb szakemberekre adott vélemények elemzése alapján a következő tulajdonságokat emelték ki az ügyfelek: kedves, szenvedélyes, figyelmes, és odafigyelő. Valójában a figyelmes és odafigyelő 40%-kal gyakrabban fordult elő a véleményekben, mint a többi jelző a profi szakemberek értékeléseiben.
↓ Kattints a képre és mentsd el későbbre ezt a cikket! ↓
Az ügyfeleid értékelik a részletekre való odafigyelést
Az ügyfelek figyelnek az alaposságodra. A legjobban értékelt szakemberek olyan véleményeket kaptak, amelyek a fájdalommentes, aprólékos, alapos és figyelmes élményeket méltatták. Míg a következő szavak kevésbé voltak gyakoriak a véleményekben: hangulat, kellemes, türelmes, szakmai, barátságos, vendégszerető, hatékony és gyengéd.
Összességében az ügyfelek véleménye általában az üzlet jellemzőire és a szakember személyiségére összpontosít, nem pedig az adott szolgáltatásra vagy annak eredményre. Az ügyfelek számára a legfontosabb a tapasztalat és a részletekre való odafigyelés. Az ügyfelek értékelik, ha úgy érzik, hogy meghallgatják őket, és tudják, hogy jó kezekben vannak. Ennek eredményeként nagyobb valószínűséggel írnak véleményt szépségipari vállalkozásod oldalán.
E-könyvek és nyomtatványok szépségipari vállalkozóknak
Hogyan ösztönözd ügyfeleidet véleményezésre
Ne félj személyesen megkérdezni a véleményüket. A legnagyobb ok, amiért az ügyfelek nem mondanak véleményt, egyszerűen azért van, mert soha nem kérték fel őket. Az ügyfelek természetüknél fogva nem tudják, mennyire fontosak a vélemények – annak ellenére, hogy ők maguk is ezek alapján döntenek sok esetben –, hacsak nem teszed egyértelművé számukra. Gyakran egyszerűen elfelejtik, mert kilépve az üzletedből, már a megváltozott külsejük foglalkoztatja őket.
A vélemény rögzítésének leghatékonyabb módja, ha személyesen kérdezed meg őket erre. Kérdezd meg vendégeidet, miközben rád figyelnek a székben ülve. Miután egy órát vagy annál többet töltöttél azzal, hogy segíts nekik a legjobban kinézni és érezni magukat, örömmel fogják dicsérni a munkádat.
Alternatív megoldásként a találkozó után felkérheted ügyfeleidet, hogy írjanak véleményt egy követő e-mailben, a Google Cégem profilodban vagy a közösségi profilod alatt. Küldj nekik egy személyes kérést a véleményírásra, amiben emlékezteted őket erre. Amennyiben valóban meg voltak elégedve a kapott figyelemmel és szolgáltatásoddal, örömmel fognak pozitív véleményt írni. Szépségipari vállalkozásod számára pedig ez egy újabb tanúság a minőségi kiszolgálásra.
A szerzőről
Garadnay Sándor
Szépségszalon vállalkozó, hirdetéskezelő, támogatási tanácsadó, tartalomgyártó, webfejlesztő és elkötelezett kisgyermekes apuka vagyok. A Szalontuning.hu weboldalon keresztül, személyes stílust kölcsönözve osztok meg tartalmakat szépségipari vállalkozók számára, üzletük forgalmának-, árbevételének- és vendégkörének növelése érdekében. A tartalmakon keresztül mutatom meg a fejlődési lehetőségeket és a személyes márkaépítés jelentőségét, hogy bármely szépségipari szakember megtalálja a növekedéshez szükséges utat és ünnepelje vállalkozása sikerét. Kérdezni szeretnél? Kérdésekre a Facebook oldalon tudok válaszolni. Ha személyesen szeretnél kérdezni, az info@szalontuning.hu címen tudsz időpontot kérni.