Szépségipari vállalkozóként vagy szalontulajdonosként ismered az ügyfélhűség és az ajánlások erejét. Van azonban egy másik módja annak, hogy emelni tudd szolgáltatásaid minőségét, növelve ügyfélkörödet, hogy tartós kapcsolatokat építs ki. Mégpedig úgy, hogy igazi karácsonyi élményt nyújtasz vendégeidnek.
Ápold az ünnep szellemét
Sok ember számára a karácsonyi ünnepek csodálatos emlékeket idéznek fel, és mindent ragyogóbbá tesznek. Megragadhatod vállalkozásodban a melegséget és a pozitivitást, ha átveszed az ünnepi hangulatot, és olyan légkört teremtesz, amely otthonos és szívesen látod vendégeidet. Íme néhány ötlet, amelyekkel feldobhatod üzletedet az ünnepekre:
↓ Kattints a képre és mentsd el későbbre ezt a cikket! ↓
Ünnepi dekoráció: Ha karácsonyi dekorációval, például hópelyhekkel és fényekkel díszíted a munkaállomásodat vagy üzletedet, örömteli légkört teremthetsz, és javíthatod a vendégeid karácsonyi élményét.
Ünnepi italok: Mindenkinek jól esik néhány korty forró tea és kávé, miután a hidegből belépett az üzletedbe. Emellett kínálhatsz ünnepi témájú frissítőket, például tojáslikőrt vagy forró kakaót. Egy két mézes sütemény vagy almás-fahéjas-gyömbéres keksz ugyancsak melegséget varázsol vendégeid szívébe, igazi ügyfélélmény.
Ajándékcsomagolás: Ha fizikai termékeket is árulsz kiegészítő bevételi forrásként, biztosíts ingyenes ajándékcsomagolási szolgáltatást, hogy ügyfeleid becsomagolhassák ajándékaikat, miközben elkényeztetik őket. Kínálhatsz eleve karácsonyi csomagolásban is termékeket és termékcsomagokat.
Ünnepi szolgáltatások: A vendégeid motiváltabbak a limitált darabszámú termékek és szolgáltatások vásárlására az ünnepek alatt. Készíts ünnepi témájú szolgáltatási csomagokat amelyek csak ebben az időszakban érhetőek el.
Miért segíthetnek az ünnepi élmények hosszú távon vállalkozásodnak?
A vendégeid ünnepi hangulatú karácsonyi élményének biztosítása javíthatja a vállalkozásod megítélését, fellendítheti az értékesítést és az üzletet. Megtarthatja és odavonzhatja az újabb ügyfeleket, valamint segíthet versenyképesnek maradni. A kiváló ügyfélélmény fontos része a kiváló ügyfélszolgálatnak – és az ügyfélszolgálat az, ami a mai fogyasztók 96%-ának lojalitását eredményezi.
A kiemelkedő szolgáltatás tartós benyomást hagy az ügyfelekben, és arra ösztönzi őket, hogy a Te vállalkozásodat válasszák a versenytársakkal szemben. Ezenkívül ösztönözni fogja a pozitív kapcsolatokat, amelyek hozzájárulnak az általános elégedettséghez.
E-könyvek és nyomtatványok szépségipari vállalkozóknak
A szerzőről
Garadnay Sándor
Szépségszalon vállalkozó, hirdetéskezelő, támogatási tanácsadó, tartalomgyártó, webfejlesztő és elkötelezett kisgyermekes apuka vagyok. A Szalontuning.hu weboldalon keresztül, személyes stílust kölcsönözve osztok meg tartalmakat szépségipari vállalkozók számára, üzletük forgalmának-, árbevételének- és vendégkörének növelése érdekében. A tartalmakon keresztül mutatom meg a fejlődési lehetőségeket és a személyes márkaépítés jelentőségét, hogy bármely szépségipari szakember megtalálja a növekedéshez szükséges utat és ünnepelje vállalkozása sikerét. Kérdezni szeretnél? Kérdésekre a Facebook oldalon tudok válaszolni. Ha személyesen szeretnél kérdezni, az info@szalontuning.hu címen tudsz időpontot kérni.