Hűségprogramok szalonoknak: 5 bevált stratégia szépségipari szakemberek számára – Gyakorlati útmutató

8 600 Ft

Magyarországon először egy könnyen követhető, gyakorlati útmutató, amely segít stabil törzsvendégkört építeni a szalonodban!

Ez a lépésről lépésre felépített útmutató a legjobb gyakorlati segítség, amellyel gyorsan és egyszerűen hozhatod létre szalonodban a saját hűségprogramodat, és akár 20-30%-kal növelheted a visszatérő törzsvendégeid számát. Az 5 legsikeresebb hűségprogram legjobb ötleteit tartalmazza, amelyeket már több ezer szépségipari szakember sikerrel alkalmazott világszerte.

Mit kapsz ezzel az útmutatóval?

  • Egy részletes gyakorlati segédanyagot, amely lépésről lépésre vezet végig a hűségprogram kialakításának folyamatán.
  • Konkrét szépségipari példákat, hogy ne kelljen találgatnod, ötletelned.
  • Eszközöket, amelyekkel azonnal elindíthatod a saját programodat.

Miért működnek az útmutatóban leírt hűségprogramok?
Az útmutató gyakorlati tapasztalatokra épül – olyan szépségipari szakemberek visszajelzésein alapul, akik már kipróbálták és sikeresen alkalmazták világszerte és stabil törzsvendégkört alakítottak ki a segítségükkel.

Bónuszok (CSAK MOST!)
MOST AJÁNDÉKBA kapsz az útmutatóhoz azonnal használható és otthon is nyomtatható:

  • 2 féle klasszikus hűségkártyát (érték: 4.000 Ft),
  • Kétoldalas pontgyűjtőkártyát (érték: 4.000 Ft).
  • Ajándékkártyát (érték: 2.000 Ft),
  • Pontgyűjtő vendégkartont (érték: 2.000 Ft) és
  • Egy 12 oldalas munkafüzetet, amely segít a szabályzat és a program kialakításában (érték: 5.000 Ft).

Az összesített érték: 25.600 Ft.
De most mindez a tiéd lehet 8.600 Ft-ért!

Ez egy háromszorosan megtérülő befektetés a szalonod sikeréért!

100% elégedettségi garancia!
Ha a gyakorlati útmutató elolvasása és a benne foglalt hűségprogramok alkalmazása után nem érzed, hogy valóban segített volna a törzsvendégköröd építésében, akkor 30 napon belül visszautalom a teljes vételárat – Ennyire biztos vagyok benne, hogy működik!*

Ne hagyd ki ezt a lehetőséget!
Egy olyan eszközhöz juthatsz, amelyet már számos szalontulajdonos alkalmazott és így javított a bevételein. Ha most nem vásárolsz, hosszú hónapokig pazarolhatod az idődet és pénzedet eredménytelen próbálkozásokra.

Ez a gyakorlati segédanyag nem csak egy útmutató, hanem a kulcs a sikeres törzsvendégkörhöz – vásárold meg most, és hozd ki a legtöbbet a szalonodból!

További részletekért görgess lejjebb ↓

Küld el egy ismerősödnek:

Leírás

Szeretnéd, hogy a szalonod ne csak egyszeri látogatóknak adjon otthont, hanem olyan hűséges törzsvendégkört építsen, amely hosszú távon növeli a bevételeidet?

A „Hűségprogramok szalonoknak: 5 bevált stratégia szépségipari szakemberek számára” gyakorlati útmutató pontosan ebben segít!

Mit kapsz ebben az útmutatóban?

  • 5 könnyen követhető hűségprogramot, amelyek azonnal alkalmazhatók.
  • Gyakorlati példákat és tippeket, amelyek segítenek a tervezésben és a megvalósításban.
  • Eszközöket, amelyeket már a vásárlás után azonnal bevezethetsz a szalonodban.
  • Leggyakoribb hibák bemutatását és elkerülésüket.
  • Marketingtippek, amelyekkel hatékonyan népszerűsítheted a programodat.

A gyakorlati útmutató fő fejezetei

  1. A hűséges törzsvendékkör kialakítása
  2. Mi az a szalon hűségprogram?
  3. Miért valósíts meg hűségprogramot a szalonodban?
  4. Ügyfél élettartam érték
  5. 5 bevált hűségprogram
    • felépítése és működése
    • eszközök, amire szükséged lesz
    • a program előnyei
    • lépésről lépésre megtervezése
    • gyakoribb szalonlátogatások ösztönzése
  6. Hűségprogramok kombinálhatósága
  7. Leggyakoribb hibák és megoldások a hűségprogramokban
  8. Marketingstratégiák a hűségprogramok népszerűsítésére

Az útmutató terjedelme: 84 oldal.
Az útmutató formátuma: digitális (PDF)

Miért egyszerű használni ezt a gyakorlati útmutatót?

  • Az útmutató lépésről lépésre vezet végig a teljes folyamaton.
  • Ráadásként megmutatja, hogyan népszerűsítheted a hűségprogramodat a vendégeid körében.
  • Nincs több találgatás, csak egy bevált rendszer, amely segít neked.

Honnan tudom, hogy sikeresen működnek ezek a hűségprogramok?

  • Több 1000 szépségipari szakember alkalmazta már sikeresen az útmutatóban található stratégiákat világszerte, amelyeket összegyűjtöttem.
  • A visszatérő törzsvendégek számának növekedése átlagosan 25%.
  • Kevesebb idő és költség a marketingre, miközben az eredmények már az első hónapban láthatók.

Bónuszok (most több mint 20.000 Ft értékben!)

A gyakorlati útmutató mellékleteként most a következő hasznos anyagokat is AJÁNDÉKBA megkapod:

ajándék a könyvhöz

  • 2 féle klasszikus hűségkártya (érték: 4.000 Ft),
  • Kétoldalas pontgyűjtőkártya (érték: 4.000 Ft).
  • Ajándékkártya (érték: 2.000 Ft),
  • Pontgyűjtő vendégkarton (érték: 2.000 Ft) és
  • Egy 12 oldalas munkafüzet, amely segít a szabályzat és a program kialakításában (érték: 5.000 Ft).

Hűségprogramok szalonoknak - mellékletek

Kinek szól ez az útmutató?

Az útmutató azoknak szól, akik több törzsvendéget szeretnének, akik szeretnék a szalonjukat sikerre vinni és szeretnének a vendégeikkel hosszútávú, jó kapcsolatot kialakítani.

  • Azoknak, akik szeretnének stabil törzsvendégkört kialakítani, és maximalizálni a bevételeiket.
  • Azoknak, akiknek fontos, hogy a vendégeik újra és újra visszatérjenek, és elégedettek legyenek a szolgáltatásaikkal.
  • Akik szeretnék csökkenteni a marketingköltségeiket, és hatékonyabban befektetni a vendégmegtartásba.
  • Azoknak, akik kiemelkednének a versenytársaik közül, és egyedi élményt nyújtanának a vendégeiknek.

Miért válaszd ezt a gyakorlati útmutatót?

Ez nem csupán egy elméleti könyv – az útmutató minden részlete gyakorlati tapasztalatokra épül, amelyek már bizonyítottan működnek a szépségiparban. Egyszerűen követhető, és garantáltan eredményeket hoz.

Ajándéknak is kiváló!

Kérdésed van mielőtt megrendeled az útmutatót a bónuszokkal együtt? Írj nekem az info@szalontuning.hu címre és segítek!

*A garancia kizárólag akkor vehető igénybe, ha egy visszajelzésben bemutatod, hogyan próbáltad meg alkalmazni az útmutatóban szereplő leírásokat és javaslatokat, és ezek valóban nem hoztak visszatérő vendéget.

Érdekelhetnek még…