Sok szépségipari szolgáltató találkozik azzal a problémával, hogy bár rendszeresen készítenek Facebook posztokat és cikkeket, ezek mégsem érik el a kívánt hatást, kevesen olvassák el őket. Gyakran a tartalom érdekes és jól megfogalmazott, de valami mégis hiányzik: a figyelem megragadása.
Miért fontos a tökéletes posztindító mondat? Azért, mert az olvasók nagy része csak az első pár sort látja görgetés közben. Ha ez nem kelti fel az érdeklődésüket, akkor hiába a tartalom, az idő és az energia, amit a bejegyzésbe fektettél – egyszerűen nem fogják végigolvasni.
Az első mondat olyan, mint egy meghívó: ha elég izgalmas, az emberek maradnak és olvasnak. Éppen ezért összegyűjtöttünk 25 ütős posztindító mondatot, amiket szabadon használhatsz vagy variálhatsz a saját bejegyzéseidben, hogy az olvasók az első pillanattól kezdve figyeljenek rád.
Ütős posztindító mondatok, amikkel garantáltan megragadod az olvasók figyelmét:
- Gábor nem tudott róla, és elkövette azt a hibát. De te elkerülheted!
- 5 dolog, amit ma megtehetsz, hogy holnaptól ne legyen töredezett a hajad.
- Hamarosan itt a nyaralás, és még nem is készültél rá? Így hozd be gyorsan a lemaradást.
- Mondhatnám, hogy titkos módszerrel lesz mindig puha a kezed, de valójában ez az, amit tenned kell.
- Mindent bevallok.
- Most őszinte leszek (lehet, hogy nem kellene), de sokan nem merik elmondani az igazat az ayurvédikus masszázsról.
- Ennek azonnal véget vetek (és lehet, hogy neked is ezt kéne tenned).
- Tudtad, hogy a legtöbben ezt a hibát követik el? Most elárulom, hogyan kerüld el.
- Íme 5 bevált trükk, amivel könnyedén megszabadulhatsz az eperlábaktól.
- Nem fogod elhinni, mi történt velem tegnap! Most megosztom veled az egész történetet.
- 7 dolog, amit tudnod kell, mielőtt kiszőkítetted a hajadat.
- A legsúlyosabb tévhit, amit a masszázsról valaha hallottam.
- Figyelem: Csak az olvassa tovább, aki kész változtatni az életén!
- Vigyázz, könnyen beleragadhatsz ebbe a csapdába: így kerüld el!
- A nyári szezon közeledtével itt az ideje, hogy felkészítsd a bőrödet. Íme, hogyan állj neki!
- Sokan hiszik, hogy egy titkos formula tartja fiatalon a bőrt, de itt van, amit valójában tenned kell.
- Mindenkinek van egy véleménye az anti-aging termékekről, de most őszintén elmondom, mi a valóság.
- Figyelem: A következő tippeket csak azoknak ajánlom, akik komolyan gondolják a napi szépségápolási rutint!
- Vigyázz, könnyen beleeshetsz ebbe a csapdába, amikor szemöldöktetoválásról van szó: így kerüld el!
- Léna beleszaladt ebbe a sminkes hibába. De te még elkerülheted!
- Íme, 5 trükk, amivel a sminked tartósságát növelheted.
- Nem fogod elhinni, mi történt velem a szalonban tegnap! Most megosztom veled az egész sztorit.
- 7 dolog, amit tudnod kell, mielőtt műszempillát tetetnél fel.
- A legnagyobb tévhit, amit a hajápolásról valaha hallottam.
- Ez az egy technika megváltoztatta, hogyan gondolkodom a manikűrről.
Ha soha nem küzdesz ügyfélszerzési problémákkal, a naplód mindig tele van foglalásokkal, minden nap új vendégek keresnek fel, a vendégeid mindig elégedettek és folyamatosan ajánlanak másoknak, minden marketing kampányod sikeres, és nincs szükséged új marketing stratégiákra; ha a szépségipari vállalkozásod minden hónapban rekordbevételt hoz, minden szolgáltatásod tökéletesen sikerül, soha nincs szükséged extra támogatásra vagy új ötletekre, üzleted minden szempontból tökéletesen működik, és nincs szükséged további inspirációra vagy tanácsra, akkor ez a hírlevél nem neked szól.
De ha úgy érzed, hogy még többet is kihozhatsz a vállalkozásodból, és szívesen fogadnád a szakértői tippeket és trükköket, akkor csatlakozz a folyamatosan bővülő Szalontuning közösséghez, ahol a siker nem marad elérhetetlen álom. Iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre, és legyél részese a naprakész, hatékony tippeknek, amelyekkel könnyedén magad mögött hagyhatod a versenytársaidat.
Hogyan használd ezeket a mondatokat?
Az ütős posztindító mondatok nemcsak a bejegyzéseid elején hatásosak, hanem vizuális tartalmaknál, képaláírásként vagy videók bevezető szövegeként is tökéletesen működnek. A lényeg, hogy megragadják az olvasó figyelmét, és kíváncsivá tegyék őket a folytatásra.
- Képfeliratként: Ha a posztodat egy erős képpel illusztrálod, helyezd a mondatot feliratként a képre.
- Bejegyzésindítóként: Használhatod ezeket a mondatokat bejegyzések és hirdetések kezdő mondataként.
- Videóbevezetőként: Videós tartalmak esetében ezek a mondatok felhívják a néző figyelmét és kíváncsiságot keltenek már az elején.
Miért nem gond az erős kezdés?
Ha valódi, értékes tartalom követi az erős indító mondatot, az olvasók nem fognak csalódni. A cél az, hogy az érdeklődést fenn tartsd, és végül az ígért információt biztosítsd, amit a cím alapján vártak. Ha ezt megteszed, nemcsak hogy olvasott lesz a bejegyzésed, de hosszú távon követőket is nyerhetsz vele.
Az első mondat határozza meg, hogy elolvassák-e a posztodat. Győződj meg róla, hogy az olvasóid figyelmét már az első pillanatban megragadod!
A szerzőről
Garadnay Sándor
Szépségszalon vállalkozó, hirdetéskezelő, támogatási tanácsadó, tartalomgyártó, webfejlesztő és elkötelezett kisgyermekes apuka vagyok. A Szalontuning.hu weboldalon keresztül, személyes stílust kölcsönözve osztok meg tartalmakat szépségipari vállalkozók számára, üzletük forgalmának-, árbevételének- és vendégkörének növelése érdekében. A tartalmakon keresztül mutatom meg a fejlődési lehetőségeket és a személyes márkaépítés jelentőségét, hogy bármely szépségipari szakember megtalálja a növekedéshez szükséges utat és ünnepelje vállalkozása sikerét. Kérdezni szeretnél? Kérdésekre a Facebook oldalon tudok válaszolni. Ha személyesen szeretnél kérdezni, az info@szalontuning.hu címen tudsz időpontot kérni.